بازخورد درباره این کالا

صابون مایع فوراور (جدید) Aloe Liquid Soap

0
از 0 رای

0دیدگاه

فروشگاه فوراورلیوینگ - محصولات جاودانگی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه فوراورلیوینگ - محصولات جاودانگی
1,789,499تومان
بروزرسانی قیمت: 22 اکتبر 2024
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

صابون مایع فوراور (جدید) Aloe Liquid Soap

صابون مایع جدید فوراور Aloe Liquid Soap با فرمولاسیون غنی از آلوئه ورا خالص، روغن آرگان، روغن دانه جوجوبا و عصاره خیار به هنگام شستشو علاوه بر پاکسازی کامل دست و صورت، پوست شما را شاداب و تازه میکند.

نمایش بیشتر - بستن

توضیحات صابون مایع فوراور :

صابون مایع آلوئه فوراور هنگام پاکسازی، مرطوب می‌کند. به آرامی کثیفی ها و مواد زائد را با یک کف ملایم از بین می برد و به پوست شما رطوبت حاصل از آلوئه ورا خالص و ترکیبی ایده آل از جوجوبا و روغن برای پوستی که احساس طراوت و شادابی می دهد، تزریق می کند.


شرح
یک پاک کننده قوی، ملایم و همه کاره برای تمام خانواده.

• ایده آل برای یک تجربه پاکسازی کل بدن

• روغن آرگان و جوجوبا رطوبت را به پوست شما تزریق می کند

• نرم برای پوست های حساس

• مناسب برای کل خانواده


با استفاده از صابون مایع فوراور علاوه بر تمیزی کامل، نرم کنندگی را به دستان خود هدیه دهید. صابون مایع آلوئه فوراور چه روی میز آشپزخانه شما باشد چه در حمام، تمیز کننده ای همه کاره است که با ترکیب قدرت آلوئه ورا و سایر مواد مغذی، به لطافت و نرم کنندگی هر چه بیشتر پوست شما کمک میکند.

با ترکیب بهترین آلوئه نژاد باربادنسیس میلر از مزارع فوراور و روغن آرگان که حاوی اسید های چرب مفید و ویتامین E خالص است؛ ما توانستیم با فرمولی پیشرفته، بهترین صابون مایع را برای شما فراهم کنیم.این ماده خارق‌العاده(آرگان) به «طلای مایع مراکش» معروف است و با دقت از میوه درخت برداشت می‌شود.

این صابون مایع همچنین دارای خواص دانه جوجوبا و عصاره خیار برای حفظ رطوبت بیشتر است. اما مزایای این صابون مایع به همین جا ختم نمی شود: ما عصاره میوه آرنیکا را که از گل زردی که در کوه ها رشد می کند به این محصول اضافه کردیم تا به پوست شما طراوات و تازگی بیشتری ببخشد.

با ترکیبی خالص از آلوئه ورا همیشگی فوارور، روغن های طبیعی، عصاره مواد مغذی و …، صابون مایع فوراور دقیقا همان چیزی است که پوست شما برای تغذیه به آن نیاز دارد.


صابون مایع آلوئه در تست های پوستی انجام شده توسط Dermatest رتبه عالی را دریافت کرد.

برگرفته از سایت انگلیس فوراور

شماره GS1: 8720359220448


استفاده
پخش کنید، خیس کنید، کف کنید و کاملا آبکشی کنید. لطفاً توجه داشته باشید: توصیه می شود قبل از استفاده از هر محصول موضعی برای اولین بار یک آزمایش پچ انجام دهید.

مواد تشکیل دهنده کلیدی

ژل تثبیت شده آلوئه ورا

عصاره خیار

روغن آرگان

لیست مواد تشکیل دهنده:
آب برگ آلوئه باربادنسیس (ژل آلوئه ورا تثبیت شده)، آبی، سدیم C14-16 الفین سولفونات، کوکامیدوپروپیل هیدروکسی سولتاین، پروپاندیول، کوکامیدوپروپیل بتائین، عصاره گل آرنیکا مونتانا، عصاره میوه کوکومیس ساتیوس – سولفورات، PEG-120 متیل گلوکز دیولات، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، هیدروکسی استوفنون، گلیکول دی استئارات، دی سدیم 2-سولفورات، سوربات پتاسیم، لورث-4، کلرید سدیم، دی سدیم EDTA، GCapfullycorry، سیتریک اسید بنزیل بنزوات، لینالول، بنزیل سالیسیلات، فنوکسی اتانول، کلرفنزین، بنزوات سدیم، اسید سوربیک.

تجربیات مصرف :
من چشمهام رو با صابون مایع میشورم بیشتر برای کاهش شوره های مژه . فوق العاده بوده و روی رشد مژه هام تاثیر مثبت داشته (شقایق) به هیچ وجه چشمها رو نمیسوزونه
یه مشتری هم دارم که روی دستش اگزما داشت و با مصرف صابون مایع فوراور و کرم پروپلیس و وآلوئه ورا ژلی این خشکیهای پوست و اگزما کامل برطرف شد(فاطمه)

من برای شستشوی موهای بچه هام استفاده میکنم. عطر و بوی خوبی داره و باعث نرمی موها میشه . (محسن)

امتیاز کاربران به:

صابون مایع فوراور (جدید) Aloe Liquid Soap (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش