بازخورد درباره این کالا

ژل ماسک فوراور (ریفاینینگ ژل ماسک سونیا) | Sonya refining gel mask Forever

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 607
فروشگاه فوراورلیوینگ - محصولات جاودانگی

2 عدد در انبار

  • ارسال توسط فروشگاه فوراورلیوینگ - محصولات جاودانگی
قیمت اصلی 2,085,399تومان بود.قیمت فعلی 1,986,299تومان است.
بروزرسانی قیمت: 22 اکتبر 2024
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ژل ماسک فوراور (ریفاینینگ ژل ماسک سونیا) | Sonya refining gel mask Forever

عصاره سیب، عصاره گل شبدر، ریشه شیرین بیان و بامبو کره ای از جمله ترکیبات اصلی به کار رفته در این محصول است که به آن خاصیت نرم کنندگی و جوانسازی بالایی بخشیده است. علاوه بر این، وجود مقادیر زیادی آنتی اکسیدان در این ژل ماسک موجب شده است تا خاصیت جوانسازی آن بیشتر شده و نقش پررنگی در رفع چین و چروک های پوست داشته باشد.

نمایش بیشتر - بستن

مقدمه ای در مورد پوست در خور ژل ماسک :

صاف و شاداب بودن پوست صورت از جمله مهم ترین عواملی است که به طور مستقیم با زیبایی چهره افراد در ارتباط است. محصولات مراقبت از پوست متنوعی در این زمینه وجود دارد که برخی از آن ها به سرعت تاثیر خود را نشان داده و برای مدت زمان طولانی آن را حفظ می کنند. ژل ماسک فوراور یکی از همین محصولات فوق العاده است که به حفظ شادابی و طراوت پوست شما کمک می کند.

این محصول به عنوان یکی از زیرمجموعه های پکیج مراقبت پوستی سونیا، برای استفاده در طول شب طراحی شده و عملکرد سلول های پوستی را در طول شب بهبود می بخشد. به همین علت لقب «زیبای خفته» یا «خواب زیبا» را به خود اختصاص داده است. بافت آن ژل مانند بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارد که پوست صورت شما را در طول شب ترمیم و تغذیه می کند. دو الی سه بار در هفته از ژل ماسک فوراور استفاده نمایید تا شاهد تاثیر فوق العاده آن روی پوست صورت خود باشید.

شرح:
خواب زیبای واقعی:

• رنگ پوست سالم را ارتقا می دهد
• از نوسانات پوست مختلط پشتیبانی می کند
• در هنگام خواب پوست را تغذیه می کند
• گیاهخواری پسند
• وگان دوستانه

برای بهترین استفاده از خواب، ما ژل ماسک را با مواد گیاهی فراوانی از جمله: روغن دانه هویج، روغن ریحان، روغن گل آرتمیزیا پالنز (درمنه) و روغن سویا تزریق کردیم.

از آنجایی که این ژل خنک ( ژل ماسک ) به سرعت جذب پوست شما می شود، اثر مرطوب کنندگی ژل آلوئه ورا غنی و تثبیت شده و مرطوب کننده هایی مانند: عصاره میوه سیب، عصاره گل شبدر را احساس خواهید کرد که با درخشش جوانی، پوست شما را نرم می کند. عصاره Sasa quelpaertensis (بامبو کره ای) و ریشه شیرین بیان که بیش از 3000 سال است مورد استفاده قرار می گیرد، پشتیبانی آنتی اکسیدانی را در این فرمول ارائه می دهد. این ترکیب باکیفیت پوست شما را در هنگام خواب مرطوب می کند، بدون اینکه احساس چربی پس از آن باقی بماند.

با استفاده از آن فقط ۲ تا ۳ بار در هفته، پوستی روشن‌تر، جوان‌تر و متعادل‌تر به نظر می‌رسد. از آن به عنوان بخشی از سیستم مراقبت از پوست روزانه Sonya™ برای نتایج مطلوب استفاده کنید.

برخی از خواص و ویژگی های این محصول به اختصار عبارت است از:

  • بهبود کلی ظاهر پوست
  • ترمیم کننده
  • تغذیه پوست هنگام خواب و در طول شب
  • ایجاد حس خنکی و تازگی در پوست
  • روشن کننده پوست
  • نرم کننده و آبرسان
  • کلاژن سازی
  • جوانسازی و رفع چین و چروک
  • با بافتی سبک و ژل مانند
  • رفع لک های پوستی
  • بهینه سازی روند بازسازی سلول ها
  • مناسب جهت استفاده برای انواع پوست
  • حاوی عصاره خالص آلوئه ورا، سیب، شیرین بیان، گل شبدر و بامبو کره ای
  • حاوی روغن ریحان، روغن سویا و روغن گل آرتمیسیا پالنز(درمنه) 

روش استفاده:
قبل از خواب مقدار زیادی از آن را روی کل صورت بمالید. یک شب بماند. برای داشتن پوستی متعادل، صبح به طور کامل آبکشی کنید. حداقل 2-3 بار در هفته برای نتایج مطلوب استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده کلیدی

لیست مواد تشکیل دهنده:
آب برگ آلوئه باربادنسیس (ژل تثبیت شده آلوئه ورا/ژل تثبیت کننده رسمی آلوئس)، آب (آکوا/ادو)، گلیسیرین، دایمتیکون، عصاره میوه Pyrus Malus (سیب)، کاپریلیل متیکون، آمونیوم آکریل دی متیل کوگلوبی‌تیمر، آکریلول دی‌متیل کوگلوبی‌تاورات، کراس‌پولی‌پولوسیدی آمونیوم. دی متیکون متقاطع پلیمر، عصاره ریشه گلیسیریزا گلابرا (شیرین بیان)، ایزوپنتیل دیول، عصاره گل Trifolium Pratense (شبدر)، اتیل هگزیل گلیسیرین، هگزیلن گلیکول، پروپاندیول،عصاره Sasa Quelpaertensis (بامبو کره ای) ، پلی اکریلات Soybee-Solymer-Gatery ، کاروتا ساتیوا روغن دانه (هویج)، روغن باسیلیکوم (ریحان)، روغن گل آرتمیزیا پالنز(درمنه)، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول.

 

تجربیات مصرف کنندگان :

خانم شمس گفتن من یه مشتری دارم از پک سونیا فقط ژل ماسکش رو سفارش میده، میگه وقتی صبح از خواب پا میشم انگار پوستم تازه متولد شده و خیلی شفافه.

Maria
DECEMBER 2022

My Honest Review: This Gel Mask is so smooth, and very hydrating, I like that it does not have any scent and that’s a must for ME! !, I use it on weekly basis with the illuminating gel, I have seen with in 2 weeks using these amazing products excellent result: 1: It has been targeting my uneven skin tone,. 2: It has helped me a lot with my large pores around my noise and chin area. 3: I wake up with a amazing GLOW!! I highly recommend these products to any one who needs a boost added to there skin regimen,.. THANK YOU! CEO & STAFF! Kindly, (Maria N.C.) (تجربه مصرف مشتریان منطقه امریکا)
نقد صادقانه من: این ماسک ژل بسیار نرم و مرطوب کننده است، من دوست دارم که هیچ عطری نداشته باشد و این برای من ضروری است! !، من آن را به صورت هفتگی با ژل روشن کننده استفاده می کنم، با استفاده از این محصولات شگفت انگیز در عرض 2 هفته نتیجه عالی را دیدم: 1: رنگ ناهموار پوست من را هدف قرار داده است،. 2: با منافذ بزرگ اطراف صدا و ناحیه چانه به من کمک زیادی کرده است. 3: من با یک درخشش شگفت انگیز از خواب بیدار می شوم!! من به شدت این محصولات را به هر کسی که نیاز به تقویت رژیم پوستی دارد توصیه می کنم.. از شما متشکرم! مدیر عامل و کارکنان! با مهربانی، (ماریا N.C.)

Francisco
MAY 2020

THE BEST NIGHT TIME MASK EVER

I have combination skin and so I was looking for a product that would work for me. I started using the Sonya Daily Skincare Set and when I used this gel mask, I immediately felt my skin was so soft and rejuvenated when I woke up the next morning. I have been using this for a month now and it is great for my skin. Highly recommended!

بهترین ماسک شبانه تا کنون

من پوست مختلط دارم و بنابراین به دنبال محصولی بودم که برای من مفید باشد. من شروع به استفاده از ست مراقبت از پوست روزانه سونیا کردم و وقتی از این ماسک ژل استفاده کردم، صبح روز بعد که از خواب بیدار شدم بلافاصله احساس کردم پوستم بسیار نرم و جوان شده است. من الان یک ماهه دارم ازش استفاده میکنم و برای پوستم عالیه. بسیار توصیه شده!

Nkeonye

Excellent product for those on the run

I fell in love with this refining gel face mask! I am a busy mom of 3, always on the run. The last thing I wanted to do was to put on a mask, forget about it, and then 2 hours later scrub a mask off of my face after it had already dried out my skin. This mask is applied before bed and there is absolutely nothing else to be done with it until your face washing regimine in the morning. It’s refreshing to know that, even when you do get preoccupied with sleep schedules and bed time routines or late night overtime hours, you can still get that glow and refreshing look with simply appling and forgetting about it. It won’t dry out your skin because it was left on too long and by morning you’ll see skin witj that dewy subtle glow. I highly recommend it to everyone, especially moms that don’t have time for self care. This takes virtually no time, fits into everyone’s schedule, and you’ll absolutely love the results!

محصولی عالی برای کسانی که در حال فرار هستند

من عاشق این ماسک صورت ژل تصفیه کننده شدم! من یک مادر پرمشغله 3 فرزند هستم، همیشه در حال فرار. آخرین کاری که می‌خواستم انجام دهم این بود که یک ماسک بزنم، آن را فراموش کنم و 2 ساعت بعد یک ماسک را بعد از اینکه پوستم را خشک کرده بود از روی صورتم پاک کنم. این ماسک قبل از خواب استفاده می شود و تا زمانی که صبح به رژیم شست و شوی صورت نپردازید، هیچ کار دیگری نمی توان با آن انجام داد. با طراوت است که بدانید، حتی زمانی که درگیر برنامه‌های خواب و روتین‌های خواب یا ساعات اضافه کاری در اواخر شب هستید، همچنان می‌توانید آن درخشش و ظاهری با طراوت را با صرف استفاده از آن و فراموش کردن آن به دست آورید. پوست شما را خشک نمی کند زیرا برای مدت طولانی باقی مانده است و تا صبح پوست را با آن درخشش ظریف شبنم دار خواهید دید. من آن را به همه توصیه می کنم، به خصوص مادرانی که زمانی برای مراقبت از خود ندارند. این عملاً زمان نمی برد، در برنامه همه افراد قرار می گیرد و شما کاملاً عاشق نتایج خواهید شد!

 

امتیاز کاربران به:

ژل ماسک فوراور (ریفاینینگ ژل ماسک سونیا) | Sonya refining gel mask Forever (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش